2 dagar på Stan

Jag har varit så sjukt dålig på att blogga nu. Men har verkligen inte haft tid. Igår tog man iallafall en shopping runda. Är jävligt nöjd med mitt inköp, saker som jag grovt behövde. Efter det träffade jag Pappa och hans Tjej H, bjöd på mat och fika därefter, mkt trevligt! Jag och Tess taggade ner Till Stureplan sen lite senare, haha. Trodde aldrig att jag skulle sätta min fot där igen men det gjorde jag, visserligen bara för att det var dem enda ställerna som hade öppet. Blev 2 drinkar var och jag bjöd! Vad har hänt ? !  Drinkar & grejjer, dricker det aldrig.

Jaja, kom precis hem från Stan. Gjorde ett litet ärende :] Lyckligt.
Men nu tänkte jag sysselsätta mig med någonting annat, kolla runt lite och se vad som händer! Vi höres.

Många kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0