Dålig uppdatering

Men jag har mina anledningar.
 Har legat och sovit till typ 1 idag, vilket var s k ö n t ! Sedan blev det börja städa, åka hem till Tess Mamma där vi blev bjudna på middag, g o t t vare, sjukt gooood köttfärsås. YAMMI . Nu sitter jag och luffar framför datorn, kom precis hem . . Tänkte kolla på f i l m som vanligt, haha! Men nu har jag dock sambon i mitt sällskap :] Möysigt. Hon har fått för sig att vi ska ställa oss och skura golven så här sent, Tess tess tess. Det pallar jag fan inte alltså j a g  e  t r ö t t .

.Nog för mig.
bulletpink.gif pink blip image by zerglin.Shingiling Bloggläsare.bulletpink.gif pink blip image by zerglin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0