En rolig dag med bilen

Då var man hemma efter en Roadtrip till Linköping och därefter Norrköping! Väldigt kul och spännande måste jag säga. När Tess väl kommer ut ur Polishuset så ska vi sätta igång bilen men går den igång tror du? NEJ, batteriet hade dött så vi hängde där ett tag efter många om och men så drog Tess och Sofie för att fråga en snut och hjälp och hjälpsam som han var kom han med startkablar, bra snut det där! Först gången man möter på en snäll sådan ;] Därefter så har ju inte heller någon Bensin så vi var tvungna att tanka men kom ju på att ingen har pengar och vi har inte heller bankomat kort så det blev ju ganska så kört, men allting löser sig ju alltid och nu är man hemma! Just mitt på motorvägen så tappade Sofie sin cigg i bilen under sätet och jaag och Tess fick världens flipp, kutade ut bilen som att den skulle explodera! Nej fyfan, ni skulle varit med. Det var roligare då må jag säga.

Nu ska jag göra annat, som vanligt. Uppdaterar senare med bilder!

Puss

/fyfan vilken dålig stavning, haha men orka i n t e ändra\

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0