First day at school

Yes, nu är jag hemma. Eller har varit det ett tag har bara inte orkat sätta på datorn, legat och latat mig framför The hills. Jag fattar inte att jag aldrig tröttnar på den serien, har legat och kollat på samma avsnitt flera gånger i rad nu, haha! Men jag kan inte få nog... Kanske ska man göra en om livet här i Stockholm? Hmm, men vad skulle vara intressant då förutom att jag är huvudrollen? Haha, nej ni. Jag tror vi skippar den delen.

Förövrigt så var första skol dagen bra.
Dem sjöng töntiga sånger och spela töntiga instrument. Det bjöds på cider 0.7% LOL, jag skulle dock blivit överlycklig om det var 4.5% sittet! Haha, nej nu måste jag skärpa mig ! :) Imorn börjar jag tiiiiiidigt.

Lägger upp en bild senare på schemat.
Shingiling so long mina vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0