Funderingar

Sitter här och chillar, lyssnar på soft musik och funderar! Skönt det, ibland behöver man rensa tankarna och då passa ju musik in perfekt, bästa sättet att koncentrera sig på.

Vad tänker på då? Det har jag ingen aning om känner mig bara lite halv tom, känns som att det är någonting som fattas men kan inte komma på riktigt vad det är och det gör mig galen för jag har en såndär jobbig klump i magen som gör att jag blir galen, kommer inte kunna sova äta eller någonting. Brukar bli så då och då och jag måste fan ta reda på vad det handlar om , varför jag känner så! Det är ingenting dåligt iallafall för då skulle jag slänga datorn i väggen, lägga mig undertäcket och sova, eller skriva ner arga ord på ett papper för att få ur mig all ilska, nej det är det inte! Det är någonting annat en känsla som bara kommer upp på kvällarna precis innan jag ska gå och lägga mig. Inget kul för er läsare dock att läsa det här! Men det skiter jag faktiskt fullständigt i, ibland måste man skriva av sig och jag gör det för mig själv :) Skulle kunna skaffa mig något mer privatare men ingen jag känner för, jag delar gärna med mig.

Fan. Iih,blir verkligen galen! Varför ska jag känna just såhär nu när jag måste upp som tidigast imorn? Det blir typ alltid så. När jag vet att det är någonting viktigt som ska göras dagen efter får jag alltid problem med att sova eller vad det nu är som händer. Alltid är det något, riktigt jobbigt faktiskt! Men men, det är bara fortsätta lyssna på musik och klura ut vad fan det kan vara för nu tänkte jag lägga ner detta blogg inlägg och funderare vidare för mig själv. Men det känns lättare att skriva ner allting. Känns som att lite av tankarna rensas från huvudet då ner till datorn, där dem stannar. Äsch, nu ska jag sluta vara Emo och gå vidare med annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0