Godnatt läsare.

Nu blir det happyFaces, gör närmligen en lite snabb uppdatering innan jag hoppas ner i sängen för att sova min skönhetssömn som man kallar det! Just nu händer det inte så mycket, kollar på en jätte bra film på 3:an som jag inte alls trodde skulle vara i min typ. Är mest för skräckfilmer och då menar jag det, att jag skulle kolla på Drama det trodde jag aldrig, men nu gav jag det en chans och jag är inte missnöjd :] Kanske borde testa lite nyare saker trotts allt. Är oftast en sådan person som håller mig till det jag är van vid.

Juste. Gjorde en spontan grejj idag, tog nämligen ett till hål i örat och jävlar vad det gjorde ont, haha. Hade helt glömt bort hur det kändes. Jag kan gadda handen men inte ta hål i öronen, hur går det ihop? Olika smärta kanske?

Nej läsare.
Godnatt för mig. Sleep tight mina vänner
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0