Gomorron Gomorron

Jag är uppe, pigg och på rätt så bra humör fint vänder, kunde ju inte bett om mycket mer!

Idag blir en lång dag, väldigt lång dag med andra ord. Ska åka fram och tillbaka till Norrköping för att vara där i 1 timme. Stackars Tess som måste stå ut med det typ hela tiden, stackars mig som tackar ja, haha nerå. Självklart ställer man upp, finns inge snack om saken :] .. ingenting, bloggen ser fortfarande ut som skit, men den styr upp sig snart. Kommer bli så stilig så. Fast å andra sidan, vem orkar ha en snygg design när det ändå inte är folk om läser bloggen? ^^,

Tess och jag kliver in på Systemet.
När jag står i kassan kommer en tjej fram och får för sig att Tess har tagit något.


Jag: hallå, om jag stor shoppar nu har vi ingen anledning till att sno något.
Tess: Men du kan kolla i min väska!
..Jag kommer på tess med en sne blick eftersom att jag vet att hon bär på en stark cider där i vilket hon hade glömt bort OCH den kom faktiskt från Stockholm, det kan jag försäkra er om.
Tjejen: Men vad är det här då.
Tess: Den är från sthlm.
Tjejen: men hur ska vi veta det?
När vi kommer ut därifrån frågar Tess mig en sak och såhär löd frågan.
Tess: Har dem inge larm där inna på bukarna, då skulle det väl pipa?
Jag: Suck, gumman. Larm på systemet? Haha

Sötnos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0