Härlig dag.

Jag är hemma igen. Var förbi Masmo för att göra T sällskap till hennes jobb, hon bjöd på lunch där runt 12 tiden sedan var det bara att dra sig hemmåt. Blir städa nu, ser ut som ett bombnedslag här och mitt humör är just nu på topp så kommer göra det med glädje.

Blir
en lugn dag idag med. Känner inte för att göra någonting alls faktiskt och det är jävligt skönt :] Är en aning trött på partylivet nu känner jag, dags att lägga den åt sidan. Skolan börjar ju snart och allt, då gäller det att ligga i och sköta jobbet. Blir några plugg kvällar  på helgerna istället för att gå ut och parta med flickorna, men det får man ta och det gör jag gärna ! !

Vi hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0