IT YOUR NOT IN YOU CANT WIN

Nu när "godiset" (hamburgaren) ligger i magen är det dags att ta tag i städningen som vanligt. Roligt? Nej, knappast. Nog om min super intressanta lördag. Nog för att ni älskar att läsa om mitt partyliv (skämt) så ska jag gå över till ett annat ämne nämligen bruden som hatar brudar.

Eller hatar brudar? Jag tror att hon mer känner dem som ett hot. det skulle också göra om jag hade hennes tryne, fybubblan vilken vickad brud, ful brud. Synd bara att det är hon som måste ha den enormt roliga humorn.

Katrin schulman på The voice är ingen höjdare.
Sätt Mig, Josefine där istället så ska ni få se på glada miner ;)



Jag gillar hennes rubrik som stod i tidningen för inte sålänge sedan: "Nej, asså jag är och kommer aldrig bli en Stureplans tjej bara det att det blir så att jag hamnar där" Hur ska du ha det kvinna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0