Jag dissar och jag hissar



Lösnaglar - Det ser bara jävligt fejk ut och dem lossnar så fort man ska dra fingrarna genom håret även fastän man läggr på sjukt mycket nagellim.

Gatubarn - det ska inte behöva finnas någonting som heter Gatubarn, det är sorlig och ännu sorligare är det att nästan inga hjälper till. Problemen ignoreras vilket är FEl!

Kebabtallrik - Jag trodde att jag skulle dissa den maten, men nu kom jag dit. Min mage blir bara större och större av den skiten så nu blir det inge mer kebabtallrik för min del. I will Miss yah !



Skolan - Alla behöver en utbildning för att klara sig och för att få en bra karriär. Snart börjar Folkhögskolan för min del och då kommer jag bli en riktig plugghäst.

Solarium - Om solen inte är framme då har man rören att ligga i! Och sluta tjata om hudcancer, man kan få det av att solen lika så, men kan få cancer av allt!

High heels - Love it, snyggt alltid. För korta människor är det ju ett riktigt plus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0