Jag, förebild? nej du aldrig.

Det här med förebild?

Jag förstår inte varför folk klankar ner på dem lite större bloggerskorna. Ger kommentarer som: Tänk på vad du skriver du är en förebild för dem yngre flickorna/pojkarna. Bah what? Man började blogga för att det är kul och att man vill dela med sig av vad som händer i ens vardag inte fan för att man ska bli en stor jävla förebild. Om jag sätter upp en bild där jag håller en stor stark öl/cider i handen så får jag en kommentar om att jag borde tänka mig för. Men varför? Om dem yngre väljer att läsa min blogg eller andras så får dem väl bita ihop, det är inte mitt val vilka som ska läsa bloggen och vilka som inte ska. Jag har aldrig sagt att jag vill vara en förebild kommer inte heller bli det. Thats it.
Om jag ville skulle ni märkt det! För vem vill att dagens småbarn ska kröka på en Tisdag, börja snusa och t.o.m röka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0