Jag hatar att städa men det måste göras


Nej,
jag har inte sovit bort hela dagen har nämligen stor städat hela morgonen. Skönt att få det gjort, nu känner man sig som hemma igen utan en massa disk och skit runtomkring än. Fyfan vad jag hatar att Tess inte har diskmaskin, allt skulle gå så mycket fortfarande då. Hah, bortförklaring allting skulle bli så mycket lättare då med andra ord. För min del ;] Jag hatar att diska det är nog det värsta som finns tror jag.. Kan dels bero på att jag på mitt förra jobb stod och diskade i 8 timmar i streck då jag jobbade som sanerare och var tvungen att diska bort alla rökskador! DET kan vi kalla hårdjobb och efter det blev det riva tak i Värmdö.. Slit jobb fyfan, jag vill jobba bakom en penna ett papper och en dator samt framför kameran, Journalist dårå, Härlgit det! Om 6 år så är jag väl färdig utbildad! Man måste jobba här i världen för att få pengar !!

Nej nu ska jag ut och röka en cancer pinne eftersom att jag ej har någe snus, glömde det hos Tess Mami igår, attans vilken otur !  . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0