Josefine talar ut.



Det är sant.. Jag är arg. Blir så less på när folk skriver kommentarer till mig som: Hej, allt bra? och inte ens läser bloggen utan bara skriver så för att få tillbaka så många kommentarer som det bara går till sin blogg för att därefter gå och skryta för sina vänner att man helt plötsligt fått tusentals läsare. Men sån är ju inte sanningen, ni parasiter tvingar ju fram det. Ni får inte läsare på andra sätt än att sitta och fråga hur folk mår som retards! Herregud, utrotas snälla ?!

- Lisa 12 år:
"Hej, allt bra?"
Tyst...



JAG MÅR ALLTID BRA.
Så, nu är det slutfrågat. Om jag får en sån fråga en gång till vet jag inte vad jag gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0