Life is bitch and you know it.

Nu har man varit och stor handlat mat. För mesta dels sallad, åter igen sallad och ännu mera sallad. haha ! Här gäller det att vara nyttig, så nyttig det bara går med andra ord. Känner mig som en kanin, ironi!


Blir sätta på film nu snart. T vill så gärna se Step up 2 - the streets. Fattar dock inte att hon fortfarande inte sett den, är ju rätt så gammal och en skit bra dansfilm som folk snackar om typ all the time, men men. Nu blir första gången :)

Faaaan, snart börjar plugget. Känner mig lite smått nervös faktiskt, en helt ny skola och nya möjligheter. Fett nice! har lovat mig själv att bli en riktig jävla plugghäst, en sån där nörd ni vet ! Utan skola har man ingen framtid och vad är det för liv att leva? Nej massa plugg och ännu mer plugg är det gäller för mig de närmsta 3 åren!


Bla bla bla, skriver om så världelösa saker just nu så är sjukt tråkigt att läsa. Ska gå och göra annat istället.

Kramis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0