Meningslöst inlägg


Måste säga att Tess har en jävligt rolig ljustake, haha! Lite egensådär, får en utomlandkänsla varje gång jag ser den :] Sedan har hon alltid bara en jävla massa ljus tända och toa"parfym" i hela lägenheten, haha. Lite småkul sådär ..

Jag stor längtar tills jag får MIN EGNA lägenhet. Då jag kan renovera och pyssla hur jag vill, ingen som står och säger nej, bara min min min och JAG får bestämma. Blir min egen Chef, roligt. Kommer stor trivas som fisken i vattnet, sweet!

Det här är ju lätt mina dröm rum, utan tvekan.
Det må kosta vad det kostar gör, jag skiter it!

Ah, herregud. Dröm vidare, eller så gör jag drömmen san? Jag kommer bli en riktig copycats med många sovrum haha! nej fyfaaan vad jag vill ha detta. MJAOU jag döör bokstavligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0