najjtii

seriously. Jag måste gå och bädda ner mig, lägga datorn och sidan och sova för en stund eller två. Det är som att datorn har blivit min bästa vän, pinsamt det eftersom att jag har lovat mig själv att aldrig bli en såndär datanörd. Quess what? Här sitter jag i dag, på soffan men datorn i knät dag ut och dag in, snart kommer lär den även bli en sovkompis. Kudden börjar bli ganska så tråkig, den för inga ljud av sig heller för den delen. Datorn brummar lite snabbt sådär ibland då den börjar bli överhettad, härligt det! Jag gillar hetta.

Fan vad jag vimsar, har no ide vad jag skriver om. Fast inte gör det någonting heller, ändå ingen som läser ett inlägg utan bilder och ni som nu gör det, tummen upp ni har en framtid framför er. Det ni har framför er har jag själv bakom mig. Hajjar ni? så roligt skämt, skämt och skämt vet jag iof inte om det är för min del, men mja ni hajjar!

GODNATT. Känns som att det är dags nu.
Josefine skriver som en emo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0