Put on my red shoes

Jag tänker inte ägna lördagen åt att deppa över en liten skrivbok, finns fler skrivböcker och kan fråga Jimmy klasspolaren om vad det var för ord! Får väl la börja om från början, sucks big time*

MEN. Vad är det som alltid gör en på bra humör igen efter en massa stress? Jo skor, skor skor skor. Jag kanske inte kan få alla dessa, men kan iallafall kika, önska och drömma :)
Grey Studded Suede Ankle Bootie HeelsBlack Suede Foldover Stiletto Ankle Bootie HeelsBlack Tall Stiletto Knee Height BootBrown Patent Croc Strappy Platform Heel SandalCamel Faux Leather Studded Ruched Wide T-Strap HeelsBlack Patent Cut Out Buckle Zipper Back Heels
Nu när det är över så kan jag fortfarande inte släppa det där med skrivblocket, haha! Känner mig som .. nä jag vene, men någonting iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0