Redan hemma !!

Jag är hemma igen efter en öl.
Jag orkar inte dricka längre, känns som att jag lagt partydelen bakom mig, vilket är jävligt bra. Blir mer sällan nu! Jag är inte längre den där partypinglan som jag var för några månader sedan. Vet inte vad som hänt, kanske tänkt? Nää, jag har ingen aning. Skulle vilja kalla mig själv för tråkig, för det år sådan jag känner mig! Men men, har det iallafall mys här med mig själv och nudlarna framför Tv:n. Tess är full som ett svin och hoppas hon klarar sig hem .. Inte att hon somnar på nattbussen den här gången och vaknar upp i Japan ;]

Nej nu ska jag vara social med 2 katter, nudlar och en Tv!

Godnatt allihopa, hoppas ni får en skit skönt sömn.
Massa kramar och pusssar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0