Shingiling mina vänner

Det blev sova ut idag, härligt det. Min sista sovmorgon för mig nu!

Igår gick man över till Emma grannen - eller granne och granne hon bor några meter från mig, 100 meter kanske - Vi satt och snackade skit, minnen sen den tiden vi bodde i Tullinge båda två och vilka bus vi gjorde i skolan, haha underbart! Kommer dock typ inte ihåg någonting, vad jag fick höra så var jag värsta monstret! Dräckte folk i toan och snodde folks skor och jag vet inte vad hon berättade, haha! Och se vart vi hamnat nu. Satt och diskuterade det igår, folk måste ha trott att det skulle sluta illa med oss två eftersom att när vi var 13 år så söp vi på skoltid och våra föräldrar samt lärare trodde att vi knarkade, haha! Nej fjortis tiden var en galen men underbar tid.

Fjortis hot or not?
Kan säga att det var jävla kul på den tiden. Men inte fan såg vi ut sådär! Vi bar på bara mascara utan klumpor och fula savanbyxor, haha!  Eller "turk" byxor som vi kallar dem nu, skala jeans med mera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0