Skönhet är inte skalet, skönheten är det som finns där i

Okej att man tycker att man själv ser bra ut, för det är ju bara någonting positivt. Men att gå runt och säga: Gah jag är så snygg jag är så och så och så. Det måste vara det värsta som finns. Det gör, i mina ögon, att person i sig blir så mycket fulare och det är också ett tecken på osäkerhet.



Ni fattar vad jag menar.
Diggade henne förut, men hennes osäkerhet syns egenom så mycket att jag nu mera tycker att hon är patetisk. Om man är snygg och själv vet om det är det ingenting man talar om högt vilket du gör. Kanske dags att tänka om Miss? Och om man nu skulle vara så säker på sig själv skulle man inte vara tvungen att sminka sig i precis så man klivit ur duschen för att därefter ta en bild. Varför inte köra på direkt? Jag kladdar aldrig på smink då jag kommit direkt ur duschen. Klär gärna på mig kläderna först.
Detta är ingen Bimbo vi ser på bilden utan det är en vilsen flicka som kräver respons hela tiden för att känna att hon duger till. MEN DET GÖR DU oavsett vad du själv tror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0