Some people never change

Kanske stämmer det att vissa människor aldrig förändras, att vissa människor aldrig växer upp? När man får i sig lite dricka visar det sig att man är exakt samma person som man var för 3-5 år sedan. Sorligt tycker jag. Och att skitsnacken kan pågå i flera hundrade år även fast det var över 3-5 år sedan som saker och ting hände. Jag undrar jag. Ryckten går att du fortfarande är samma person som då, dålig eller bra? Jag skulle gissa på dåligt för på den tiden var du en riktig ragata. Du var aldrig älskad vi bara älskade att hata dig! Oops, jag råkade lägga en sur bomb här i bloggen, men var tvungen .. Ibland kan man inte hålla allt inom sig men nu är det bakom mig. Sålänge jag slipper se dig så är jag lugn :]

Jag kan säga
Fuck you till dig med ett leende.
Så vi får någonting glatt i detta inlägg för le, det orkar inte jag göra
Okej shithole var lite för snällt.
Ett rövhål är tillochmed finare är dig :) To baaad doh.

bulletpink.gif pink blip image by zerglin bulletpink.gif pink blip image by zerglin bulletpink.gif pink blip image by zerglin bulletpink.gif pink blip image by zerglin bulletpink.gif pink blip image by zerglin bulletpink.gif pink blip image by zerglin bulletpink.gif pink blip image by zerglin bulletpink.gif pink blip image by zerglin bulletpink.gif pink blip image by zerglin bulletpink.gif pink blip image by zerglin bulletpink.gif pink blip image by zerglin bulletpink.gif pink blip image by zerglin
PS
-
 Fick en kommentar om att någon tyckte att jag låter som att vara en sjukt dryg person i mina inlägg, men det är jag inte, gillar bara att leka lite elakare än vad jag är ibland för att se hur folk tar åt sig. Ganska kul på resultaten faktiskt, vissa är så lättlurade! h e h e, nej men jag är urgullig tjej när man väl lär känna mig.. -

J U I C Y .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0