TJÄNA PENGAR PÅ DET DU ÄR BRA PÅ!

Kanske låter barnsligt. Men jag funderar starkt på att börja sminka folk dagligen, efter jobb elr skola. Om det är någon eller några som ska gå på någon speciell middag eller kanske någon fest. Jag har (vill inte låta egenkär) faktiskt jävla bra skillz då man kommer till sminkning, hör det jävligt ofta och brukar ofta få sminka mina vänner :] Så Kanske kan jag börja ta betalt för det? Slänga in lite sminkning som jag gjort på blocket (festsminkningar dårå) och se om någon trycker till. Alltid värt ett försök, sedan i framtiden är det också en jävligt bra Merit om man skulle vilja jobba inom det framöver!

Juicy startar sin egen firma.
Haha, komiskt :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0