Ugly 16 ' teens


My super sweet 16 UK.
Jag fattar inte varför jag tittar på det just nu, men slog på TV:N och där var det, tänkte att jag kunde kika på kläderna som brudarna väljer ut och önska att jag var i deras skor. Men nej, istället blir jag skit lack, vill hoppa in genom Tv rutan och bara klå allihopa. Så jävla ego och bortskämda snorungar. Om hon inte får en röd bil blir hon förbannad, herregud. En bil kvinna och du får inte ens ta körkort än.. Neej, jag fattar inte hur deras päron står ut med sina barn. Jag hade låst in min unge för länge sedan och tvinga honom/henne jobba arslet av sig redan i tidig ålder för att få reda på hur man skapar fram pengar, det är mycket slit. 
 
Skicka ungarna till ett fattig land och låt dem där stanna ett bra tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0