And Im BACK IN THE GAME

Det är okej med mig, nu är jag hemma igen. Vilken lättnad va? Nejrå, skämtar lite mer er små söta varelser.

Det har varit en låååång dag, eller lång och lång, dagarna är ganska så korta men känns som en evighet. Handlat mat med Emma och snackat om hur vuxna vi blivit, blev även 2 par skor (det var inte alls meningen) och sedan var vi förbi Ikea för att köpa ljus (!). Nu är hemmet smockat med ljus, man kan tro att någon har dött här. HAH, just det har det ju! Det spökar t.o.m katterna mjauar uppe i taken och springer runt och leker med luften, eller kanske en osynlig människa? Troligt det, inte för er, men för oss.

Nu sitter jag här återigen i soffan och kollar på film, helt själv eftersom att Tess och Sofie har dragit till stan för att proppa i sig lite öl. Fyfan vad äckligt! JUSTE mina vänner, har också en nyhet att berätta. Jag har slutat röka, eller nej, men jag ska imorn! Den har ni inte hört många gånger va? i r o n i . .

Uppdaterar efter filmen.
Puss Puss Puss. Massa Pussar <3

PS. Varför går det inte att svara på kommentarer?! Ds.

EN SISTA SAK.
Kom på det nu sådär efter att jag sparade inlägget.
Jag har skrattat idag också. Såhär gick det till.

XXX säger: Han sa att han hade skitit på sig.

Jag säger: HAHA WHAT!?

XXX säger: Ja, sen när han klev ur bilen så såg jag att det var en fläck där, så jag tog upp det med fingret för att kolla vad det var, luktade på det och det var fan bajs.

Jag säger: VA?! tog du upp bajset med fingret och lukta på det!? *asg*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0