Svar på frågestunden del !

Efter som att jag inte har någonting för mig just nu så tänkte jag passa på att svara på frågestunden som jag hade.


Var i Stockholm bor du?
Solna och i Salem, inskriven i Solna.

När tog du studenten?
Jag har aldrig tagit studenten, kommer inte och göra heller.

Vad är din största räddsla?
Hm, bra fråga men skulle nog bli mörker!

Vad är ditt längsta förhållande du haft?
1 år exakt, var elak nog och dumpade han på ettårsdagen ;P

Varför färgar du håret så ofta?
Vene, kul. Tröttnar lätt på en och samma färg.

Och vilken är din naturliga hårfärg?
Jag är nästan vithårig i vanligafall

Vill du ha barn snart?
Jag vet inte, ibland vill jag och ibland inte. men barn vill jag självklart ha i framtiden! :) Älskar barn

Hur många tattoo's har du Josefine?
Josefine, haha. Jag har 4 stycken.

Hur lång är du?
Jag är 157 cm

och hur mycket väger du?
Jag väger 50 kg.

har du någonsin vikt ut dig för en tidning eller liknande?
På sätt och vis ja, var jävligt kul men ingenting jag vill göra om. It was a one time thing.

Det går ryckten om att du jobbar som strippa är det sant?
Haha, nej det är INTE sant. Jag jobbade däremot på en strippklubb förut som VÄRDINNA men det var några år sedan.

Hur gammal var du då du förlorade oskulden?
Ni är nyfikna läsare märker jag. Jag var 16 år !! Chockerande va?!

Vad skulle du göra om du vann 1 miljon?
Spara och därefter shoppa helvetet av mig

Vad använder du för sminkprodukter?
Oj. Jag använder lite olika hela tiden.
Men det jag har i sminkväskan just nu är: Foundation från MaxFactor Och på ögonen mina har jag Super mascaran från Loreal. Ljusrosa läppglans från Makeupstore, vet dock inte Volymen på den, märker är sönderslitet. Det är min vardags sminkning. Använder aldrig puder längre, förstör min hy så mycket!.


Till festen använder jag:

Svartglittrig ögonskugga från H&M och en vit ögonskulle från Makeupstore. Läppstift ljus rosa från VivalaDiva och ögonbryns penna från H&M, rouge från escada Vol.3 Mellan röd/brud Samt lösögonfransar från Kicks. Kan sätta in någon bild snart på min sminkning?

Vad lyssnar du på för musik?
Jag är allätare, så jag lyssnar på ALLT!

Vad vill du bli när du blir äldre?
Programledare för 1000 gången :)

Hur gör du för att gå dina naglar så starka och långa? Har du några knep?
Drick mycket öl. Nej men jag har ingen aning det kommer naturligt på mig helt enkelt

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ. Jag orkar inte svara mer, haha svarar på mer frågor imorgon, I hope its oK?

Nu ska jag göra annat uppdaterar imorrn bitches. Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0