Godförmiddag vare va?

Jag får ångest över att vakna sent.
Jag hatar det verkligen .. sovit bort hela dagen känns det som, fast egentligen är ju klockan bara runt 12. Men idag blir det iallafall mer saker att göra än igår. Tänkte skita i en till blondering och färga håret ljusbrunt istället eller mellan blont med halv mörka slinger, äsch får se :] Kan inte slita håret mer med blonderingar så får vänta en månad eller två innan jag sätter in en till :] Men så länge kan jag inte gå och se hur såhär, haha! Måste har löshår i för att hela håret ska vara blont liksom och det funkar ju inte ..

Sommar 09













Nu orkar jag inte ladda upp mer bilder. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0