MONEY MONEY MONEY ! !

Nej, det blev ingen Tanto igår, men däremot blev det stan med Stan med Stefan och efter det kom Tess. Var väl hemma runt 11 tiden. Måste säga att det är jävligt mycket folk ute fast det var en Söndag, nästan smockat där vi satt, det vill säga på Nivå 22, men jag drack dock ingenting :] Känner mig väldigt stolt , hehe.

Idag ska man väl inte göra så mycket. Vänta och se om mina Skattepengar kommer och därefter gå till Banken för att hämta ut dem. Om så blir ska jag köpa en jävla massa mat, ett par skor och lite block och sånt till skolan börjar! Fan att det inte var som i Högstadiet, att man inte behövde betala för pennor och sånt själv. Men på folkhögskolor måste man fan betala allt, t.o.m matte böckerna ;] Guuuh så fördelaktigt......

Uppdaterar senare.
PZUS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0