Josefine Hissar och Dissar








Små bloggare - Och då menar jag inte små bloggare på det sättet utan små bloggare i åldern. Typ 12-15 åringar som sitter och skriver om smink, kändisar och stringtrosor med ölen i handen i största hugg. Herregud, ni är barn för fan! Och fråga aldrig mer hur jag mår heller för den delen, gulligt att nu tänker på än, men hallå? Fråga den frågan till dina nära och kära.

Gaybloggen.com - Vem är det ?! Någon bög som använder rosa läppstift och målar naglarna och tror att han är Paris hilton fast hans riktiga namn är Amir. Nej metrosexuella killar, fy. Boys ska inte ha smink, spelar ingen roll om du är bög eller rockstar det är inte OK.

Att fylla 21 - Det är kris och en värdelös ålder. Att jag blir 22 nästa år är ännu värre, det går bara utför. Vill vara 20 år förevigt det är en perfekt ålder. Men det är jobbigt att kalla sig själv vuxen när man känner sig om 16 år.



Att sommaren snart är över - visst låter jag elak? men det är sant. Jag älskar hösten och nu till hösten kommer det ut sjukt snygga kläder och vilken tjej älskar inte kläder? Stövlar, höstjackor, halsdukar, skinnhandskar? Hösten är underbar och fantastiska färger.

Svarthåriga/brunhåriga - Jag ångrar att jag blekte mitt hår, men kommer inte igen bli mörkhårig. Tänker låta min vanliga färg växa ut vilket är blont just för att mitt hår är så slitet och jag sparar en hundra lapp i månaden. Mörkhåriga tjejer ser så exotiska ut, mycket vackert!

Hemhjälp - Vill inte låta bortskämd, men vem skulle klaga? Dock har jag inte råd med sån skit, men om jag hade det skulle jag lätt "beställa" hem en liten städerska hit var och varannan dag. En söt liten tjej och hon skulle få mycket betalt. Ställa upp kanske? haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0