Jag vill döda dig, eller inte döda dig med spotta på dig.

Yes nu är jag tillbaka till svinstian här hemma.
Känns skönt på något konstigt sätt, lite små arg är man också, men tänker inte säga vad det gäller här i bloggen. Privat livet ska vi hålla utanför, höhö. Jävlar vilken retsticka jag är ;] Nu har man iallafall varit duktig och köpt pennor, block och allt såntdär. OCH JAG VAR DUKTIG NOG ATT TA BILDER PÅ DAGENS SHOPPING.

Såhär kommer dem
Det var inte speciellt mycket, haha. Men ett par skor sitter fan aldrig fel :] Kostade bara 100 kr på belle, var jävligt mycket rea! Ganska så kul faktiskt för sist jag kollade på dessa skor kostade dem 800 hundra och nu 100:- Jag gjorde ett jäävligt bra köp.


Försökte sätta upp en bild på Jeansen jag fick med mig hem och tunikan från Vero moda samt alla block och pennor, men misslyckades. Bilderna vill inte komma upp för BLOGG.SE har fått PMS igen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0