You got a long way to go

Dagarna börjar närma sig.
Mina sista lediga dagar, soft som fan! Trodde aldrig att jag skulle ge mig in på att börja plugga igen, men jo. Känner mig som ett litet barn igen.

Måste iallafall köpa lite saker nu tills på Måndag då Skolan dras igång. Detta måste jag köpa!

Skriv block, randigt och rutit. Blankt papper likaså
En jävla massa pennor, sudd
Pärmar samt plastflickor.
Någon snygg almanacka i Rosa och en bra väska som jag ska ha alla sakerna i! Gillar inte skåpen som de har i skolan.
Mini räknare, häftstiff gem och allt sånt där. I gissa vilken färg? ROSA såååklart ;)


Och nej.. Vi har inte spolat tillbaka tiden. Det är fortfarande år 2oo9 ! Ok?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0