SISTA INLÄGGET FÖR GOTT

Juste.
Haha, jag använder inte den här bloggen längre för er som inte fattat det och går in här och kollar dag ut och dag in som små desperata jävlar efter nya smaskigheter att prata eller skriva om.

Jag en ingen blogg alls längre :)
Åååh :( Nu blev ni besvikan och ledsna va?

Kan iallafall skriva ett sista inlägg om vad som hänt de senaste veckorna. Jag vet att folk vill veta, så tänkte vara snäll och dela med mig! Halleluja för Jusefine.

Dessa veckor har jag:
Druckit öl, pluggat, klarat av prov, hälsat på Mr.Hemlig.
Shoppar en jävla massa. Skaffat mig 2 nya trevliga vänner.
Varit på Bio. Träffat mormor. färgat håret ljusbrund. Gjort hårförlängning. träffat Mr.Hemlig igen. Skrattat, slagit någon random brud. OOOCH massa andra saker.

PUSS ;) Vi hörs aldrig mer höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0